söndag 13 april 2008

Sunday bloody sunday

Jag hatar söndagar... Det är ju bara en lång väntan på att måndagen ska komma. Och vem vill ha måndag? Då är det ju jättelångt kvar till helgen... men varför ska jag längta till den? Jag ogillar ju 50% av helgen... Moment 22???

Något gott med denna dag var i alla fall jag jag sov til 11.20! Vet inte när det hände sist.. Jag är imponerad och utvilad! Herregud då kanske jag inte behöver sova i fatt i veckan. Very nice...

Det var otroligt trevligt igår med tjejfest! Vi blev faktiskt ganska många till slut (förlåt mig gravida granne). Spelade Ass up innan vi gick och alla bjöd upp till dans. Och med bjöd upp menar jag rumpan upp :D Olivia bjöd på en otroligt skön dans som jag lyckades fånga på film! Har redan hunnit skratta ett par gånger åt den filmen :) Vi hann även med att skråla "Girls just wanna have fun" innan vi gick! Bra party och humör på oss igår med andra ord!

Det var även skoj på Harrys (älskar att bo så nära så man kan gå dit tidigt och få stämpel). Träffade en del kända och okända ansikten och det är alltid trevligt. Klarade av min och Astrids nykomponerade trippel - jag skötte mig alldeles förträffligt igår faktiskt! Är stolt över mig själv...

För övrigt så upplever jag en viss irritation för tillfället. Vad är defenitionen av en vän för dig? Det viktigaste för mig: någon som jag kan vara ärlig mot och med - helt ärlig. Jag hatar folk som ljuger. Jag verkligen hatar det. Sanningen kommer alltid fram och det blir så förbannat irriterande när folk tror att det inte är så. Jag har en vän jag inte tycker om. Jag tycker inte om mig själv som vän heller.

Irritation var ordet. Vill inte ha måndag. På måndag kommer jag bli irriterad och det är långt kvar till helgen som jag inte vill ha.

:S

5 kommentarer:

Ass sa...

Du är bättre än vad du tror! KRAM

Ass sa...

Fast *fniss* vad har små negrer i sanden med ditt inlägg att göra? :P *fniss*

Lisa Eriksson sa...

En kram från Ass - det är stort och uppskattas! Vi är bäst det vet du

Lotta Dahm sa...

Du är in vän och jag är din vän... ser framemot vår veckolunch... kraaaaaam

Lisa Eriksson sa...

Lotta - det kommer att bli nice :) Ses på Onsdag!