tisdag 8 april 2008

Zzzznooozzzza

Igår bestämde jag mig för att starta morgondagen (alltså idag :)) på ett ambitiöst sätt. Så glad i hågen gick jag och bokade tvättid till kl 7 i morse.. Vad jag inte tänkte på då var att jag sovit SÅ dålig i helgen och det är ju i veckorna jag sover ut!

Så när kl ringde i morse 0645 var det lixom aldrig läge att gå upp. Istället snoozade jag tills alarmet stängdes av, det vill säga efter en timme. Eller ja, jag gick faktiskt inte upp då heller utan jag låg kvar och vilade lite extra..

Min snoozning blev dock lite förstörd av att de borrar så in i helvete i huset. Allvarligt så låter det som att de borrar precis ovanför mig. Det låter ju så högt! Åh vad jag hatar det ljudet! Så idag är jag lite allmänt förbannad igen. Hoppas det vänder. Jag trivs bättre som glad :S

1 kommentar:

Ass sa...

Det kanske var någon som fick en hylla uppborrad...