onsdag 16 april 2008

Dagens låt

Lägger upp världens snyggaste bild på mig själv som jag tog i lördags.. Ser jag ut så här? :D







Kom över den här låten idag. Är ju bara så underbart skön! Så nu går den på nonstop resten av kvällen skulle jag tro.


Idag på lunchen lovade jag mig själv och mina kollegor att ha ett vackert språk samt att vara glad resten av eftermiddagen.. Hur tycker jag att det gick då? Det höll i 15 minuter haha. Sedan drog jag en ramsa över DP :P Det var så komiskt för jag hade verkligen planerat att sköta mig men det bara kom. Jag ska i alla fall göra ett nytt försök i morgon :) Det kommer att gå jättebra ska ni se var inte oroliga :D

Ikväll har jag varit mogen igen och bytt kanal mitt under hocheyn... Klarar inte av att titta när det går dåligt. Blir alldeles för nervös och irriterad och det kanske inte är det jag behöver just nu. Så det var nog ett klokt val. Jag har sån självinsikt!

3 kommentarer:

Ass sa...

Men hon var ju pucko... förtjänade några fula ord :P

Anonym sa...

Hv HV HV HV HV HV HV HV HV hV HV

Lisa Eriksson sa...

Nu slutar vi prata hockey tycker jag :P