måndag 7 april 2008

Power nap

Power nap var ett uttryck jag fick lära mig i ganska sen ålder.. Jag hade ingen aning om vad de pratade om. Power nap?! Jag trodde det var ett spel eller något.

Men.. åhhh, idag kom jag på hur jag saknar tiden som student. Och då menar jag inte själva pluggmomenten (för det mår jag illa av bara att tänka på) utan allt det andra. Framför allt det året som jag och Astrid tog våra tre-timmars -power naps i soffan efter 8 köttbullar och snabbmakaroner framör massa dåliga serier på TV3. Sååå gött!! Men idag på lunchen var det dags igen: power nap framför en dålig serie. Folk som inte har testat borde verkligen göra det.. Är ju hur underbart som helst :)

Fick ett samtal från Karro idag som gjorde mig glad. Hon vill komma hit och hälsa på snart och det kommer ju bli sååå roligt det vet jag! Jag har så bra och roliga kompisar. Snacka om att vara lyckligt lottad. Vad skulle jag göra utan mina vänner egentligen?? Kan väl inte påstå att jag har ett jättebrett kontaktnät men däremot många vänner som är nära. Jag tror nästan att det är ovanligt många.. Varför blir det så? Jag är nog inte så bra på att ha ytliga vänskapskontakter. Vet inte om jag är dålig på det heller i och för sig men jag föredrar så mycket en nära vänskap en tio ytliga.

Så en hälsning till alla mina vänner: Ni är bäst :D

2 kommentarer:

Ass sa...

Åhhh... powernap... Jag sover gärna på din rumpa igen precis som förr ;)

Anonym sa...

Vad glad jag blir när du bli glad =) Puss / Karro