torsdag 10 april 2008

"Du bloggar dåligt"

Nu tar jag mitt ansvar och bloggar lite. Jag måste ju ge folk något att läsa! Så det här inlägget är inte ett dugg egoistiskt utan bara för mina läsare där ute...

Det blev en lååång dag igår på jobbet. Kom inte hem förrän efter 22 och då har man faktiskt jobbat alldeles för länge. Skulle nästan kunna bli en lika lång dag idag men det vägrar jag. Fredagen ser ganska ok ut så det jag kan flytta dit kommer jag flytta. Var faktiskt ganska skönt att sitta länge igår i alla fall. Satt och hade koll på hockeyn samtidigt och man blev heller inte så störd av mail och ringande. Jag fick mycket gjort och jag är nöjd över mig själv! Sedan fick jag mat levererad till mig oxå, hihihi - oerhört snällt :) Sen kände jag mig dock som ett fetto, blev så mätt. Mitt nya liv går inte så bra. Jag måste börja träna igen!! *hosta försvinn*

Idag känner jag mig lite tokig. Mitt humör är på topp och samtidigt i botten. Det är det som är problemet med mig. Att de dagarna som jag är tokglad även innefattar toksur. För ena stunden är jag jätteglad i nästa sekund kan jag vara arg och bara hata allt. Men jag gillar ändå dessa dagar :) Men jag tror att folk uppfattar mig som lite konstig. Men jag hoppas konstig på ett positivt sätt. Jag gillar det i alla fall. Det värsta är ju att inte känna något utan bara gå omkring och finnas.

Nej det här duger inte! Nu ska jag spela en låt, melodifestivalen var bättre förr?

1 kommentar:

Ass sa...

Haha, Kall som is... Måste nog lyssna på Li Berg nu bara för det ;)